בניית יחידות דיור

בניית יחידת דיור בגדלים שונים בכל רחבי הארץ

מפעל היצור באסטוניה

סרטונים של התקנות

צרו קשר


    לעיתים נראה שבעבר הכול היה פשוט יותר, על מנת לבנות בית היה צריך לעשות מעט – פשוט לבנות. אך כיום ניתן לעשות זאת גם בעלויות יחסית זולות ולהשיג איכות חיים גבוהה ביותר. כיצד ניתן להשיג מטרה זו? בזכות פעילותה הענפה והמשתלמת (בעיקר עבורכם) של חברת וודי'ס, המספקת לכם בתי עץ בהתאמה אישית לכל מטרה ובמחירים נגישים.

    איכות יחידות הדיור וייעודים שונים

    ניתן לבנות יחידות אלה למטרות מגורים, השקעה והשכרה כאחד. המבנים עשויים מעץ מלא ברמה הגבוהה ביותר, ויכולים להוות פתרונות המתאימים למטרות שונות: דיור, מבנה נוסף לבית (למשל – שטח פרטי לאחד הילדים או משרד לעבודה), משרדי קבלה של רופאים, מטפלים, מעסים, דיור זמני לזוגות צעירים או כאופציה ל"בית קיץ" כפי שמקובל במקומות רבים בחו"ל. בין מגוון השימושים, בניית יחידות דיור יכולה להיות מיועדת למטרות עסקיות ופרטיות כאחד. האפשרויות הייחודיות לבניית מבנים המותאמים בצורה מלאה לשימוש ספציפי, יוצרות את התנאים ההתחלתיים הטובים ביותר לביסוס העסק.

    חברת וודי'ס מספקת פתרונות חדשניים ומתקדמים בתחום בניית יחידות דיור במלואן, באמצעות הזמנת מוצרים ישירות ממפעלים איכותיים באנגליה העובדים עם עץ טבעי ואיכותי ממזרח אירופה.

    היתרונות והנוחות של פתרון הבנייה של חברת וודי'ס

    השירות של וודי'ס מאפשר למעשה לחזור לדרך הקלאסית שבה בנו בתים: התאמה אישית, עיצוב בהתאם לרצון הלקוח, בנייה נוחה ופשוטה, עלויות לא גבוהות והרכבה מהירה, מה שמאפשר לבנות ולהקים את הבית בפרקי זמן הרבה יותר קצרים מבניית בטון רגילה. בתי עץ משרים אווירה הרבה יותר נעימה ואינטימית שאנשים רבים בעולם המודרני יעריכו מאוד.

    חברת וודי'ס מקפידה להעניק לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר, לדאוג לעיצוב שעונה על הצרכים והרצונות שלכם בכל מאת האחוזים, הספקה מהירה של כל מרכיבי הבית וליווי מלא לכל אורך תהליך ההקמה – וגם אחריו. בניגוד לבנייה מורכבת עם קבלנים ונותני שירות אחרים, הקמה של יחידות דיור מסוג זה הינה פשוטה ומהירה, ויש לכם גורם אחד ויחיד לפנות אליו – מוסמך, אמין ומהימן. שיתוף הפעולה עם חברת וודי'ס יאפשר לכם להשיג את המירב במחירים הנופלים בהרבה מבניית בית רגיל.

    את אתם מחפשים פתרונות דיור זולים יותר, נעימים ואינטימיים יותר להקמה בשטח שיש לשירותכם בניית יחידות דיור על בסיס מבנים ניידים זהו פתרון שיבטיח לכם את האיכות הגבוהה ביותר. התרשמות מקטלוג המבנים שהוקמו על ידי חברת וודי'ס יציגו בפניכם את מלוא הפוטנציאל של שירות זה.

    התחילו שיחת ווטסאפ
    צריכים עזרה?
    היי,
    איך נוכל לעזור?
    Call Now Button