מפעל היצור באסטוניה

סרטונים של התקנות

צרו קשר


    מבנים בהתאמה אישית

    אנו מעצבים

    עיצוב בריטי הוא בין הטובים ביותר בעולם. לכן הצוות הבריטי והביתי שלנו מעצב את כל המוצרים שוודי'ס מוכרת ברשת או באחד האתרים שלה. על ידי שימוש בחלק מהמומחיות הזמינה הטובה ביותר, אתם זוכים ליהנות ממבני גן חדשניים שנועדו להחזיק מעמד.

    הצוות המנוסה שלנו מעצב ב CAD

    עיצוב תוכניות בעזרת מחשב (CAD) היא הדרך הנפוצה ביותר בעיצוב חלל ורכב. אבל הצוות המנוסה שלנו נעזר בתוכנות CAD לעיצוב בנייני הגינה שלנו, כי אנו מרגישים שזה נותן לנו יותר גמישות ושליטה על כל תחום בתהליך העיצוב.

    מהרעיון ועד שינויים, אנו נוקטים בגישה ישירה לפיתוחו של כל מוצר, כך אנו יכולים ליצור מוצרים איכותיים ואמינים יותר, כששיפורי עיצוב מחושבים יותר וקלים יותר לשילב.

    חומרים ותכונות

    בנוסף, אנו מוודאים שהעיצובים שלנו משתמשים בחומרים המספקים איכות גבוהה, מוצרים אמינים המציעים ערך יוצא דופן. לדוגמא, אנחנו משתמשים רק באורכים מלאים של עץ, אנו לעולם לא משתמשים בעץ המחולק במפרקים (דבוק יחד, גרמים), על מנת להבטיח את חוזק המוצר. אנחנו גם מטפלים בלחץ בהרבה מן המוצרים שלנו כדי להבטיח עמידות.

    שמרנו על נוכחות קבועה בשוק שלנו ופעלנו בהתאם למשובי הלקוחות שלנו לאורך השנים. במהלך העיצוב אנחנו אף פעם לא שוכחים לכלול תכונות שאתם רוצים כדי לעזור ליצור את סביבת הגן שתמיד רציתם. רוב בקתות העץ שלנו מאפשרות לכם לבחור בין אפשרויות זיגוג ובידוד שונות. בעוד שרבים מן המוצרים שלנו זמינים עם מגוון של תוספות, אז לכם הגמישות ליצור את רמה אידיאלית עבורכם של יוקרת גן ונוחות.

    דיגום ובדיקות מחמירות

    כדי לוודא שלא תהיו "שפני נסיונות", אנו בונים אב טיפוס של כל המוצרים שלנו בכדי לוודא שהם יעמדו בשימוש מעשי. אותם אבות טיפוס עוברים בדיקות מחמירות כדי להבטיח שהמוצרים שאנו מספקים הם בטוחים ומתאימים למטרת השימוש. שלב אב הטיפוס יכול לצרוך זמן רב, ולפעמים עלול להחזיר אותנו ללוח השרטוט, אבל אנו מרגישים שהתוצאות שוות את ההשקעה.

    אם תרצו להציץ בגלריית אבות הטיפוס שלנו, לחצו כאן.

    כדי לברר פרטים נוספים על המוצרים ותכונות עיצוב שקמות מתהליך העיצוב שלנו, לחצו על קטגוריה לעיל כדי להתחיל דפדוף במוצרים שלנו.

    אנחנו עושים

    הייצרן שלנו היא גם הבעלים של מעל 14 מפעלים הפזורים על פני 7 אתרים בכל רחבי אירופה, כל אחד מהם מוקדש לייצור חלקים ומוצרים מסוימים לבית Dunster, כמו גם לשוק היצוא. כמשפחה בריטית, אנחנו אוהבים לשמר משרות בבריטניה בכל שלב אפשרי, עם זאת אנחנו מודעים לכך שהעלויות הייצור הנמוכות בחו"ל יאפשרו לנו להציע ערך טוב יותר ללקוחותינו. במקום להמשיך ולקנות מחברות בחו"ל בבעלות אחרים, כמו שעשינו בעבר, ולקבל את העיצובים שהם סיפקו לנו, החלטנו לפני עשר שנים להקים במקום חברות ייצור נפרדות משלנו בחו"ל. עכשיו, יותר מתמיד,הפיקוח מאפשר לנו לשמור על האיכות הגבוהה שלנו, לעצב את המוצר שלנו במיוחד לשוק הבריטי מעוצב במיוחוד לשוק הבריטי, ולהציע ערך יוצא דופן לכסף שלכם.

    במוצרים שלנו אנחנו משתמשים בעצים בלטיים וסיבריים היות ואלו דחוסים יותר ואיכותיים יותר מעץ הגדל בבריטינה, בשל הטמפרטורות נמוכות ועונות גידול קצרות יותר באזורים אלה. לרוע המזל, עץ בגידול איטי ובאיכות כזו פשוט לא ניתן לגידול בבריטניה בשל האקלים החמים יחסית שלנו. על ידי מיקום המפעלים שלנו בקירוב למנסרות אנו יכולים לצמצם באופן משמעותי את הובלתם של חומרי פסולת, מה שלא היה מתאפשר אילו היינו מייצרים בבריטניה. הוספיו לזה את עלויות התפעול הנמוכות יחסית של חברות המשפחה בחו"ל המשפחות שלנו חברות בחו"ל, ותכאלו להבין איך אנחנו יכולים להציע איכות עץ גבוהה שכזו במחירים נמוכים כמו שלנו.

    ההתמקדות במחירים נמוכים ואיכות גבוהה תרמה לצמחיתה של בית Dunster משנה לשנה וגם למספר המועסקים בחברה. כעת החברה מעסיקה למעלה מ 300 עובדים בבריטניה (בהשוואה לחברות בחול של המשפחה שם מועסקים 200 עובדים בקירוב).

    כמו כן, אנו ממשיכים לשמור על חלק גדול למדי של ייצור בבריטניה לקווי מוצר שבהם ההגיון הכלכלי מאפשר זאת. זה כולל חלונות uPVC ודלתות, בניית אב טיפוס, מוצרי עץ מוגבלי טווח, וחלקי חילוף בנגריה המצוידת היטב שלנו, בה אנחנו יכולים ליצור כל חלק חילוף דרוש במהירות ללא צורך להמתין למקורי מחו"ל.

    הבטחת איכות, אמינות וערך טוב לכסף באמצעות השקעה

    השקעתה של המשפחה שלנו במפעלים אלה הוצאה לרכישת הציוד הטוב ביותר ולשכירתו של צוות מנוסה הדרוש להפעלת התחנות הייעודיות שלנו. אנחנו מייצרים כל כך הרבה חלונות ודלתות עץ שיש לנו נפעל ייעודי להם בלבד.

    מכונת CNC שלנו (מחשב שליטה מספרית) היא דוגמא אידיאלית למיקוד ההשקעה שלנו במכונות הטובות ביותר. מכונת ה CNC עובדת על ידי חיתוך לכל אחד ממאות אורכים מסוימים של עץ הדרוש לנו בכל יום, בדייקונות ממוחשבת. זה הוכיח את עצמו כיקר מפז להתמודדות עם הדירשה הגוברת למוצרים שלנו, שהרי צלחנו בהשגת יעילות ללא התפשרות באיכות.

    הבטחת איכות, אמינות, ערך טוב לכסף באמצעות בקרת איכות

    כדי להבטיח שתקבלו סיפוק מוחלט וערך לכספכם, אנו מבצעים בקרת איכות הדוקה לכל רכיב שבשימוש בייצור. זאת אומרת, שבכל שלב בו אפשר, אנחנו מיצרים כל רכיב בעצמנו. אבל כשאנחנו מיבאים רכיבים, אנחנו עושים זאת דרך ספק בו אנו בוטחים לגמריי ועובדים מולו שנים.

    בנוסף, אנו נעזרים בצוותי בקרת איכות בכל אחד מהמפעלים שלנו, לבידוק המוצרים שלנו בעוד הם עוברים את תהליך הייצור. תפקידם כולל בדיקת פריטי הקו והשוואת  תצלומים בשלבים שונים כדי לוודא שמירתם של הסטנדרטים הגובהים שלנו. רק כאשר אנו מרוצים מששמרנו על סטנדרטים אלה, חותם על איכותם הצוות ומורה על שליחתם לסניפינו לבריטניה.

    תהליך הטיפול בלחץ

    רבים מהמוצרים שלנו עשויים מעץ הטופל בלחץ. אלה כוללים את מסגרות הטיפוס שלנו ומשרדי גן כמו גם נשאי הרצפות בבקרטות העץ שלנו ובבתי הקיץ.

    התהליך כרוך בהצבת עץ על משטח, גילוף העץ, לפני הכנסתו אל תוך תא אטום במיוחד לטיפול בלחץ במפעל שלנו.

    משאבה אז שואבת את האוויר והלחות מהתא ומהעץ. הטיפול נשאב אז לתוך התא וזה במהירות נספג עמוק לתוך העץ ומחליף את הלחות והאוויר שנשאבו החוצה. טיפול לחץ כמו זה נותן לעץ את ההגנה הטובה ביותר מריקבון ונגיעות ואנו מבטיחים זאת ל 10 שנים, ללא צורך מכם להחיל טיפול נוסף.

    אנחנו בוחרים לטפל בעצים שלנו בעצמנו, ולא לקנות אותו מן ספק, משתי סיבות האחת היא שזה חוסך לנו זמן, מה שאומר שאנחנו יכולים לשלוח את המוצרים שלנו מהר יותר.השנייה  היא שזה מאפשר לנו לחתוך את העץ לגודל הנכון לפני הטיפול. זה מבטיח שגם קצוות העץ יזכו לטיפול, כך תוכלו ליהנות מעץ המוגן מכל צדדיו. זה מאוד יוצא דופן, רוב החברות קונות עץ באורך מלא שטופל בלחץ אצל הספק, את העץ הם חותכים במפעלים שלהם מה שמביא לחלקי עץ שצקוותיו לא מטופלים.

    בשנים האחרונות אפילו התקדמנו צעד נוסף, כעט אנחנו בנוסף מוסיפים צבע בלחץ במהלך הטיפול, כך שבמקום שצבע העץ יהיה ירוק הנפוץ בעצים מטופלי לחץ, המוצרים שלנו בצבע חום אטרקטיבי יותר שמשפר עוד יותר את המראה של המוצרים שלנו ונותן ניגוד יפה לגנים הירוקים של הלקוחות שלנו.

    ככל שאנו ממשיכים לגדול גם בוודי'ס ווגם החברות שלנו בחו"ל, אנו ממשיכים להשקיע בשיפור תשתיות ייצור כדי להבטיח ערך גבוה למוצרים שלנו; אנו לא בעלי יערות, אבל כבר יש לנו את כל הנדרש כל הדרך עד למנסרה. גך אנחנ ו יכולים לדאוג שכל מוצר מופק עם אותה דאגה והאיכות של האחרון.

    התחילו שיחת ווטסאפ
    צריכים עזרה?
    היי,
    איך נוכל לעזור?
    Call Now Button